iptables

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Čtvrtek Říjen 10 00:31:33 CEST 2002

On Wed, Oct 09, 2002 at 04:06:28PM +0100, Peter Ronai wrote:

> asi by som trosku podvadzal a pouzil nieco ako toto co iptables potom zozeru.
> ip add add 10.0.0.1/24 dev eth0 label eth01
>
> druha strana veci je ci iptables su schopne rozlisit jednotlive logicke
> sucasti interfaceu
> asi treba potom hodit aj broadcast a take veci nan a stale som si nie
> isty ako na to reaguje interface v arpe

Podle mých zkušeností ne. Ale logické rozhraní je stejně dáno jen
kombinací fyzického a cílovou adresou. Takže rozlišení podle logického
rozhraní se dá v řetězci INPUT nasimulovat kombinací '-i eth0 -d x.y.z.w'.
U řetězce FORWARD mi pak smysl rozlišování mezi eth0 a eth0:0 není jasný.

                                                         Michal Kubeček