ssh autentizace rsa klicem

Michal Kara lemming na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Říjen 10 09:24:28 CEST 2002

> nejak se mi nedari presvedcit jeden server, aby misto hesla pouzil
> jako autentizaci RSA klic, ktery jsem vygeneroval, mam ho v
> ~/.ssh/identity (resp. identity.pub) a na vzdalenem serveru jsem
> verejny klic ulozil do ~/.ssh/authorized_keys.
> Ovsem kdyz se hlasim na server, chce po me normalne heslo, jako by se
> nechumelilo... (normalni login heslo, ke klici heslo neni zadane).

1) Podivejte se, jestli je na serveru pouzivani klicu zapnute

2) Zkuste ssh spustit s -v - bude to psat, co to dela

3) Podivejte se do logu na serveru, co to tam pise - obcas jsou pricinou
spatne nastavena prava na serveru

> A pak bych se chtel taky poptat, cim vygeneruju klic pro ssh pod
> wyndoze?

  Putty ma v sobe generator.

								Michal Kara

--
PING 111.111.111.111 (111.111.111.111): 56 data bytes
---- Waiting for outstanding packets ----