taky prvni postrehy s RH8.0

Radek Kohout Radek.Kohout na op-profashion.cz
Čtvrtek Říjen 10 09:56:19 CEST 2002

Preji prijemny den
Dovolim si taky nejake BFU postrehy s RH8.0
1. cetl jsem zminku, jak vse funguje cesky - moje zkusenost byla opacna:
Nainstaloval jsem pouze KDE, ne Gnome. Grafika bezela pouze anglicky,
do cestiny nesla prepnout. Konfrenci proletelo cosi o kde-i18n-czech.
doinstaloval jsem  funguje - díky.

2. V konqeroru se mi zobrazují nektere soubory a adresare jako zamknute-
problem je v čárkovaných a háčkovaných písmenech. Jak toto odstranit??

Tohoto problemu se bojim, protoze jsem chtel RH8.0 nasadit
jako samba server a PDC pro WinXP (upgrade ze 7.0) a uz jsem si dost
uzil problemu s pevnou mezerou v nazvu souboru.
Zkousel to uz nekdo??

3. Pokusil jsem se OpenOfficem otevrit soubory vytvorene Starofficem5.2
Bohuzel nevidim zadny obsah. Zrejme je to tim, ze jsem mel puvodne
nainstalovane URW fonty a udelane aliasy na Arial, Times New Roman  a
Courier a ty dokumenty pouzivaji tato pisma. Je to pravda??

4. Instalace na PC (2 proc MB, osazen 1 proc) se zhrouti.
zadam typ instalace text (nebo pouze enter -  výsledek je stejný):
posledni co napise je:
*****
ENABLING IO-APIC IRQs
Setting 2 in the phys_id_present_map
...changing IO-APIC physical APIC ID to 2 ... ok
..TIMER: vector=0x31 pin1=2 pin2=0
*****

co s tím ? Rh7.3 tam jede.

můžete někdo poradit?