asi FLAME [ Was: IPTABLES -- skript ]

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Čtvrtek Říjen 10 10:50:20 CEST 2002

Dobry den,

On Wed, Oct 09, 2002 at 02:47:23PM +0000, Zdenek Kaminski wrote:
> [...]
> jasna volba. Ano, a pak musim upravit i svuj skript a v tomhle je asi
> iptables-save/restore rychlejsi.

> Dobre napsany a okomentovany skript je mnohem cennejsi, kdyz ctete
> konfiguraci po nekom jinem. Pak tam je obvykle poznamenano proc jste delal
> toto a proc zrovna takto. iptables-save/restore je v tomto pripade uplne
> na nic. Leda ze by si po Vas ten firewall cetlo nejake brutalni guru, co
> to ma v oku na prvni pohled! Skript je takove dobre rozhrani, pokud
> firewall spravuje vice nez jeden clovek. A to je podle me VYRAZNE plus pro

A co ti brani, abys skript, ktery vytvari iptables-save
okomentoval? Ja osobne to tedy delam tak, ze udelam zakladni
funkci firewallu, pak dam iptables-save, pak okomentuji, a pokud
ma distribuce mnoho chuti tento soubor prepisovat, postaram se
o to, aby ji tato chut presla... Pokud potrebuju neco zmenit,
udelam to primo v tom souboru, okomentuju a dam
iptables-restore... A je to...

> Bc. Zdenek Kaminski <xkaminsk at fi.muni.cz>

Zdravi
Honza Marek