Mereni casu v microsekundach

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Čtvrtek Říjen 10 12:54:55 CEST 2002

On Wed, 9 Oct 2002, Dominik Formanek wrote:

> [...]

BTW tady by misto getpid() mohla IMHO byt nula.

> cas mi to dava kolem 60000 usec, ale stejne to neni ono.
> jinak na tom stroji je znat, ze se pri behu zpomali ostatni cinosti, tak
> to musi pracovat jak ma.
> jo zapomel jsem, ze ta rutina cte byty z portu, ty to asi kazi s tim
> SCHED_FIFO.

Hm, takze fakt IMHO asi nejjednodussi reseni bude si napsat vlastni
kernelovy modul, ktery to bez preempce zmeri. Sice to stroj zpomali,
protoze se proste po dobu mereni zadny userspace program nedostane ke
slovu, ale to je osud.

Pro inspiraci, jak na to, mrkni treba do drivers/char/joystick/gameport.c,
funkce measure_gameport_speed(), nebo tak nejak.

> 2:423/99 :-)))

2:420/64 ;)

--
JiKos.