vhodna distribuce

Ladislav Danko ladislav.danko na acsnet.sk
Čtvrtek Říjen 10 13:48:48 CEST 2002

On Thursday 10 October 2002 13:28, Jakub Maa01 Jirků wrote:

> I Vy
zdravim,

> Co ja bych za takovy notebook dal ;)

> Nemyslim, ze takovy notebook by byl nejak zvlast stary. Pokud ho
> hodlate pozivat jako prenosny psaci stroj, pripadne pro nejake
> prezentace, tak vam to klidne staci. Ale asi to bude chtit neco
> desive uzivatelsky nepritulneho a textoveho jako je treba Debian,
> nebo Slack.
alebo si poskladajte ;o) vsetko na mieru ->
"http://www.linuxfromscratch.org", to si vsak vyzaduje trosku viac
zbehlosti.
myslim vsak viac-menej akakolvek z rozsirenejsich distribucii (redhat,
slack, mdk,...) by isla nainstalit, len tam nepraskajte veci ako kde,
gnome, open-office ale ak uz silou-mocou chcete nieco okenneho, tak
blackbox a spol.

laco.