odstaveni serveru od site - iptables (?)

Vaclav Dvorsky hufhendr na sendmail.cz
Čtvrtek Říjen 10 23:13:18 CEST 2002

Peter Ronai wrote:
> [...]
[...]
> no pokial chcete bridge, tak ten ma ip addressless karty a to co prijme
> vysle na druhu stranu a opacne (pokial sa to nebije s filtrovacimi
> pravidlami
> ak sa mu zada ip tak len koli managementu danej bedne
> vo vasom pripade bych skor odporucil ip filter ktory by mohol bezat aj
> na tej UNIXovej masinke (teda neviem aky UNIX tak sorac ak strielam
> vedla).

Tedy pokud tomu dobre rozumim, Linux umi delat bridge a soucasne mit
mezi jednotlivymi sitovymi rozhranimi filtrovaci pravidla - to by asi
bylo pro mne presne co potrebuji.
Jinak bohuzel ten UNIX neumim moc ovlivnit pokud jde o filtrovani
paketu, rizeni pristupu pres Linux je nejelegantnejsi reseni co mne
napadlo - urcite lepsi nez vytazeni ze site.

--
Vaclav Dvorsky
http://hufhendr.spok.cz