OT: mozilla.cz versus czilla.org

Martin Hassman martin.hassman na vscht.cz
Pátek Říjen 11 08:51:08 CEST 2002

> Podle zpravy uverejnene na http://www.mozilla.cz/
> je ukonce projekt pocesteni Mozilly. Zaroven je
> naznaceno, ze pricinou ukonceni je vznik "piratske"
> a "zle" konkurencni lokalizace, ktera je dostupna
> na webu http://www.czilla.org.

> Zajimal by mne nazor sirsiho linuxoveho publika
> na vzniklou situaci.

Dobry den,

Nekdy snad uz od kvetna jsem cekal s prechodem z netscape na mozillu,
protoze na http://www.mozilla.cz byla zprava, ze ceska mozilla prijde
kazdou chvili. Prihlasil jsem se mezi betatestery, ale kdyz uplynuly
asi 2 mesice a nic se nedelo, tak jsem se nastval, sel do originalni
mozilly a byl spokojen. Tak namatkou jsem sledoval, co se bude dit na
www.mozilla.cz, ale ono nic. Az ted v zari se objevily zpravy na
www.czilla.org, ze Radek Vybiral rozhodl to vyresit, za coz jsem mu
vdecny. Panove z www.mozilla.cz ze zrejme nastavali a vysledek ted
vydite na www.mozilla.cz, myslim, ze meli zvazit sva slova a nepsat
verejne, co je prvni napadlo.

Mel jsem predstavu, ze ve svete Free software je normalni, ze kdyz na
neco nemam a objevi se nekdo lepsi, tak mu to predam a nebudu se s
nim hadat, viz text Raymond: Katedra a trziste.

Jestli juknete na forum.czilla.org (ktere mi ted rano nejak nefunguje
:-), tak najdete ohlasy uzivatelu, co nainstalovali Radkovu verzi
pocesteni a jejich reakce - ikdyz tam jsou jeste problemy a ledacos
nefunguje, osobne si myslim, ze je to lepsi krok, nez cekat kdovi
kolik dalsich mesicu, zda z www.mozilla.cz neco vypadne.

mh
--
Martin Hassman
Institute of Chemical Technology in Prague