Mylex AccelleRAID 170

Michael Mráka Michael.Mraka na GTSgroup.cz
Pátek Říjen 11 09:20:34 CEST 2002

Pogac Daniel wrote:
% Zdravim.
%
% Mam server s raidom z SUBJ. Po nainstalovani RH 7.3 a reboote sa stane
% nasledujuca vec.  Bootne sa z GRUB-u natiahne sa ovladac radica a nasledne
% sa snazi mountnut root file system.  Ale nenamountuje pretoze ovladac sa
% este nenatiahol kompletne a /dev/c0d0p1 este nieje k dispozicii.
% Samozrejme nasleduje kernel panic lebo zlyha init. Potom vyskoci hlaska ze
% /dev/c0d0p1 ja aktivna.

Neni to jenom spatne napsane v /etc/fstab?
Myslim tim /dev/c0d0p1 misto spravneho /dev/rd/c0d0p1.
Jinak mne RAID od Mylexu bez problemu v RH 7.3 funguje -- kernel 2.4.18 z rpm
+ initrd.

% Viete mi prosim niekto poradit ako to oklamat, spomalit alebo cokolvek co mi
% pomoze ???
%
% Dakujem
% Daniel Pogač

--mm                                                            Michael Mráka