OT: mozilla.cz versus czilla.org

Ladislav Danko ladislav.danko na acsnet.sk
Pátek Říjen 11 10:30:20 CEST 2002

On Friday 11 October 2002 10:11, Leos Literak wrote:

> Ahoj,
>
> IMHO se jim nepovedl bussiness plan (prodat reklamu v prekladu), tak
> hledali duvod, jak se na to s cistyma rukama vykaslat. Az konecne
> jim zaminku poskytla czilla. Ale toto je jen spekulace.
<flame>zacinam mat pocit, ze som sa neprihlasil do linuxovej konfery.
ano, asi kazdemu je jasne, ze pani na mozilla.cz reagovali ako male
deti dupajuce nohou zurivo o zem ale skusme to uz nechat. za chvilu tu
bude dalsi siahodlhy topic v podstate o nicom (rozumej: vychvalovanie,
zatracovanie, dohady, zarucene info,...)</flame>

laco.