ATI TV Wonder VE a ladeni

Martin Pokorny pokokonf na purus.cz
Pátek Říjen 11 12:02:02 CEST 2002

Ja mohu jen rict, ze presne tato karta mi v SuSE 8.0CZ slape jako
hodinky. Zvuk, obraz - vse OK uz od instalace, bez jakychkoli
konfiguracnich uprav. Reaguji spis na varovani pred levnymi kartami,
puvodnimu tazateli nepomuzu, nebot jsem nic nenastavoval a tudiz nevim,
proc to u me chodi a u neho ne.
Martin