cat s returnom

Ladislav Danko ladislav.danko na acsnet.sk
Pátek Říjen 11 12:09:00 CEST 2002

dobry den,

mam mensim problem pri skriptovani v bash-i a nejak si neviem rady.
pocas skriptu si vytvaram subor nasledovne:
cat > subor << EOF
text
EOF
a toto je vo funkcii. chcel by som do toho zakomponovat navratovu
hodnotu aby sa v programe dalo otestovat, ci vytvorenie zbehlo v
poriadku. skusal som asi takto:
cat > subor && return 0 || return 1 << EOF
text
EOF
avsak po zapisani suboru skript caka na neviem co a musim to prerusit
pomocou ctrl+d (koniec suboru) aby sa to pohlo dalej -potom sa vrati
spat s navratovou hodnotou 0 (podarilo sa vytvorit subor). tento subor
vsak ma nulovu velkost. ak namiesto zmacknutia ctrl+d nieco pocas toho
pre mna zahadneho cakania napisem a az potom zmacknem ctrl+c, tak az
toto sa zapise do vystupneho suboru.

vie niekto poradit?

vopred diky.

laco.