Uncompress linux ..... Ok. Booting kernel.

Novikmec Jozef Novikmec na leciva.cz
Pátek Říjen 11 12:14:57 CEST 2002

> [...]
>
> prekompiloval jsem si jadro, vse probehlo bez problemu.
> Soubor bzImage jsem
> prekopiroval a prejmenoval na bzImage-2.4.18 do /boot/ a v
> souboru grub.conf
> jsem pridal radky
>
> title Red Hat Linux (2.4.18)
>         root(hd0, 0)
>         kernel /bzImage-2.4.18 ro root=/dev/hda3
>
> Bootovani stare verze jadra jsem v souboru ponechal a funguje
> bez problemu.
> Kdyz se ale pokusim nastartovat nove jadro tak mi to skonci s radkem:
>
> Uncompress linux ..... Ok. Booting kernel.

Ja som nieco podobne riesil na Debiane 3.0. Problem som vyriesil tym ze som
pridal v Console drivers volby
VGA text console a Frame-buffer support pre VESA VGA.

Ja som vsak skor mal pocit ze Linux nabehne ale iba nejde konzola. Ale ping
som neskusil:-(