Sdileni, Samba, PCD

Martin Pokorny pokokonf na purus.cz
Pátek Říjen 11 12:35:24 CEST 2002

>No vetsine lidi prava pro ownera, groupu a world staci, ale pokud trvate
>na ACL, tak to je mozne.

Ja netrvam na nicem, ja se jen ptam. Chapu nastaveni prav uzivatele
(napr. owner). Chapu tez nastaveni prav pro skupinu - plny pristup,
protoze tam proste potebuji zapisovat. Ale jak docilim toho, aby si jina
skupina lidi mohla obsah adresare jen prohlizet (napr. tisknout
dokumenty umistene v adresari). Nepripada mi zas az tak zvlastni
pozadavek na to, aby nekteri uzivatele mohli dokumenty aktualizovat a
jini je jen cist.

>Je treba mit filesystem, ktery to podporuje (ja
>vim o ext3 a xfs), podporu v jadre a prislusne utility, napr {get|set}facl.

Ja mam implicitni filesystem - zrejme ext2. Je mozne bez kompletni
reinstalace prevest filesystem na ext3?

>Mozna by pomohlo, kdybyste poslal ten smb.conf. A navic podrobneji popsal
>vase podminky.

Poslu ho klidne cely, ale ted ho nemam s sebou. Co se PCD tyka, je tam:

[global]
domain logons = yes
domain master = yes
encrypt passwords = yes
preferred master = yes
security = user
os level = 33

[netlogon]
path = /usr/local/samba/netlogon

>Ne, je to jen LF (10, 0x0A). 13 neboli 0x0C je CR, tim se ukoncuji radky
>na Applech.

Jo, sakra. Popletly se mi cisilka ...  Myslim LF, pisu 13 :-) Dik za tipy.

Martin