Data transfer switch a duchové

Petr Kubicek kubicek na aspi.cz
Pátek Říjen 11 14:49:58 CEST 2002

On Fri, Oct 11, 2002 at 02:44:17PM +0200, MUDr. Vítězslav Podivínský wrote:

> Dobrá rada, zdá se, že jsou tam i možnosti kombinovat linux s wokny, duper,
> díky, vyzkouším!

VNC neni spatny, ale po doinstalovani terminal services
alias RDP do win2000/XP je rdesktop asi lepsi variantou.
V zakladni instalaci jsou dve spravcovska pripojeni "zdarma"
nevim jak to je XP "Home Edition". U tech KVM switchu zalezi
hodne na cene, ta nejnizsi kategorie se hodi jen na zakladni
rozliseni a znakovy rezim.

Petr