Swap pro FW, Proxy

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Pátek Říjen 11 15:25:46 CEST 2002

> partition na stroji,
> kde
> data ze swapu
> nebo
> vas nazor?
> Mam
> relay pro sit s
> asi
>
> Kazdopadne ma to vyznam.POkud budete mit squida zatizeneho
> (mnoho spojeni)
> velkymi objekty, tak vam pamet dojit muze a pak se swap hodi.
> Zalezi ale na
> tom, jestli squida provozujete na 8MB ramky, nebo na 1GB.

A co by squid udelal, kdyby ten swap na disku nebyl? Me to neni celkem
jasne.
Predpokladam, ze ma squid cast dat natazenou v pameti pro rychlejsi posilani
a cast ma na disku, ze ktereho cte. Pokud mam plnou pamet a prijde dotaz na
neco, co v pameti nemam, tak IMHO v pripade, ze mam swap, tak odswapuje cast
pameti na disk, nacte nova data a posle. Pokud nekdo bude chtit odswapovane
data, tak odswapuje neco jineho, natahne data a posle?
A kdybych swap nemel, tak misto aby ukladal do swapu, tak by jen uvolnil
misto v pameti, ne? A pak by zase zpet necetl ze swapu, ale z dat ulozenych
ve sve cache na disku.
Chapu to dobre nebo je vsechno jinak?

TNX