OT: mozilla.cz versus czilla.org

Radek 'Pirat' Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pátek Říjen 11 17:00:03 CEST 2002

On Fri, 11 Oct 2002, Martin Hassman wrote:

> [...]

Tady Radek "Pirat" Vybiral :)

Co jeste chcete vice slyset?

Duvod vytvoreni funkcni verze asi nejlepe vystihuje prispevek
Martina Hassmana (pro jistotu jsem ho pridal nize), duvod techto az
histerickych reakci, se kterymi souhlasim, pomerne trefne uvedl Leos
Literak.

Zatim jsem se celkem "bavil", samozrejme me vadilo to pomlouvani serveru
czilla.org, ale ve chvili, kdy p. Nesetril vysel s tim, ze jsem porusil
nejaka jejich autorska prava, tak to uz me trochu nadzvedlo a doporucuji i
ostatnim projit si licencni ujednani, ktere se vztahuje ke kazdemu souboru
s originalni lokalizaci.

Protoze toho je vic, a rad bych projekt mozilla.cz "oddemonizoval" co se
tyce te narocne prace atd, tak se pokusim vyrobit kratky clanek, ve
kterem vsechny moje zkusenosti a poznatky shrnu. Necekejte ale zadne

R.V.