Sdileni, Samba, PCD

Vaclav Dvorsky hufhendr na sendmail.cz
Pátek Říjen 11 16:47:46 CEST 2002

Martin Pokorny wrote:
> 1) Jak je mozne nastavit pro adresar takova prava, aby jedna skupina
> mohla jen cist jeho obsah (cist, spoustet...) a druha skupina mela
> moznost i zapisu?

Idealni je skompilovat si Sambu s podporou ACL + filesystem s ACL.

> 2) Nedari se mi nalogovat z Win98 do domeny (Samba 2.2.3). smb.conf  mam
> presne podle navodu a zda se, ze je to ok. Kdyz to vypnu, hlasi Windows,
> ze nebyl nalezen PDC. Jenze kdyz to zapnu, zahlasi Windows "Chybny
> parametr". Nic vic, jen chybovy dialog s touto zpravou. Do logu Samby
> nepribude ani jeden radecek (log level 3). Kdyz nepouzii PDC a logovani
> do domeny, je vse OK, jenze ja bych potreboval po prihlaseni spustit
> logon-script, a ten se v tomto pripade nespousti (reseni je dat na
> stanici do "po spusteni" spustit davku z homedir, ale to je houby)

Zkuste se podivat sem http://hufhendr.spok.cz/linux/PDC_Linux.html treba
tam najdete odpovedi.
Povidani kolem netlogonu je zde http://www.root.cz/clanek.php4?id=1091

> 3) Jak donutim Midnight Commander, aby pri editaci textaku daval na
> konec radku #13#10 ?  Vklada jen #13 (vim, Unix standard), ale kdyz chci
> na serveru editovat davky, ktere se budou spoustet na Windows?  M$ konec
> radku pouze #13 nebere.

Editujte na Linuxu a vysledny soubor konvertujte pomoci unix2dos

--
Vaclav Dvorsky
http://hufhendr.spok.cz