linux distr. a multiboot

Marián Kyral marian.kyral na tiscali.cz
Pátek Říjen 11 18:02:57 CEST 2002

Kovar Jan wrote:

> Tak se je naucte instalovat a spravovat a nebudou vam padat. A nebo si je
> nainstalujte na poradne zelezo.

To bych tady moc nerozebíral, faktem je, že se mi několikkrát stalo, že
čerstvě nainstalované win na čistý disk jsem musel přeinstalovat...

Co to znaméná "naučit se instalovat win"? Jsem si vždycky myslel, že je
nainstaluji na čistý disk, přidám ovladače, které nemá a hotovo. Co je
na tom za věda?

Správa už je něco jiného, to už se musí člověk opravdu naučit z
vlastních i cizích chyb.

Ono ani pořádné železo Vám nezaručí bezchybný chod windows :-(

Perlička na závěr:
Kolega dneska dostal v práci nový počítač s win XP. Něco tam nastavoval
a najednou na se ozval zvuk varovného hlášení a kolega se ptal:
Co to znamená: "Neznámá chyba 31?".

--
Marián Kyral
email : marian.kyral na tiscali.cz

         checking for intelligent life... not found
                           The Gimp 1.2 (configure)