OT: mozilla.cz versus czilla.org

Adam Pribyl covex na ahoj.fsik.cvut.cz
Pátek Říjen 11 17:29:10 CEST 2002

Chapu vas postoj a je mi lito toho, ze nejste schopni se navzajem
domluvit a pripadne v pocestovani pokracovat nadale. Faktem zustava, ze
ohlasenim na strankach mozilla.cz ze ceska verze bude zahy po ten
oficielni 1.0, ktere tam vyselo este i dva mesice po uvedeni 1.0, zklamalo
hodne lidi a (zdanliva?) mrtvost projektu zcela logicky vedla k tomu, ze
se toho chopil nekdo kdo na to mel dostatek elanu.

Stejne tak myslim mnoho lidi zklamalo i soucastne prohlaseni, ktere nedela
mozille dobrou reklamu.

Navrhuji proto, aby se stranky zbavili zbytecne urazenosti a fakticky
kostatovali, ze projekt je ukoncen a hleda nekoho kdo by se ho ujal. Pokud
zminena rozumna cena za domenu je pouze naklad na placeni klasicke domeny,
sem ochoten se na nich podilet...