Jak rozběhnout Apache server v RH 7.3

Pátek Říjen 11 19:14:38 CEST 2002

Miroslav Radiměřský píše:
> Mám RedHat 7.3. Při instalaci jsem zvolil i apache server, ovšem nevím, jak
> ho spustit. Dříve jsem používal apache pod Win, ale pod Linuxem to chodí
> zajisté jinak, jak?
	Používá se k tomu dvojice nástrojů:

service služba start
chkconfig služba on

	První z nich zajistí okamžité spuštění stejně jako při startu
počítače. Druhá zajistí, že od nejbližšího dalšího startu počítače bude
služba vždy spuštěna a ukončena v pořadí, jaké je pro správný běh celého
systému nutné.
Protože chkconfig je dost nemluvný, můžete se o výsledku přesvědčit
přepínačem --list.
Obojí dělejte až po nakonfigurování.