Kysela prdel RedHat-u 8!!!

Matthes ornest na mistral.cz
Sobota Říjen 12 13:38:26 CEST 2002

PK> Nekdy je lepsi vypustit program s par znamymi chybami, ktere budou vadit
PK> jen nekolika malo nestastnikum s velmi podivnou konfiguraci, nez
PK> program narychlo rozvrtat a zavlect do nej tisic dalsich chyb
PK> pri pokusu to opravit -- anebo prosvihnout terminy.

PK> Ne ze bych to schvaloval, ale dokazu to pochopit.

Tak s timhle tedy nesouhlasim - jednak redhat nezverejnuje terminy
uvedeni nove distribuce, takze celkem nema co prosvihnout a druhak -
vypoustet soft se "znamymi" bugy a spolehat na to, ze se to mozna
neprojevi je pristup jak u M$. Tohle proste nechapu...
A v mem pripade se rozhodne nejedna o "podivnou" konfiguraci - muj
stroj je stary asi 4 mesice, postaveny na kvalitni desce z kvalitnich
komponent, zadne nestandartni zarizeni se nekona - proste normalni
desktop.

PK> Za prve: Je to ten samy traceback? To v tom manualu je spis mineno jako
PK> priklad ("The error may look similar..."). Asi neni, co? Pak je dost mimo
PK> se rozcilovat, ze neni k dispozici zadny bugfix.

Podle tracebacku se deje to, ze instalator
nedokaze primountit image dalsiho disku. Zkousel jsem dat absolutne
minimalistickou instalaci, aby nemusel hrabat na dalsi diky, ale
rozlozeni je takove, ze vzdy se aspon 1 balik nachazi na druhem CD
(posledne to ztuhlo, kdyz zbyvaly posledni 2 baliky :(( ).
Mohl bych sice image vypalit a zkusit to normalne z CD, ale proste
se mi nechce plytvat medii, zvlast, kdyz vysledek neni zarucen. Krom
toho me to stve z principu - nevim, proc bych mel byt schovivavy a
tolerovat takoveto fatalni chyby, zvlast u distribuce, ktera se pysni
jako leader na trhu. Krom toho u verze s pomerne vysokym cislem bych
necekal, ze nebude mit odladeny uz instalator - jak asi potom vypada
ten zbytek?
A myslim, ze casy, kdy instalace linuxu vyzadovala znacnou davku
entuziasmu, pevnych nervu, casu a celkem rozsahlych znalosti, uz jsou davno
pryc.

PK> Za druhe: Hledal jste na Bugzille -- a pokud jste nic nenasel, poslal
PK> jste aspon hlaseni o chybe? (Tedy pokud jste tim bojoval cely den, tak to
PK> jste za tu dobu mohl mit hotovy i patch. <g>)

Hlaseni o chybe na jsem neposilal z jednoho prosteho duvodu - jedna se
o chybu jiz znamou, ktera mela proste byt davno odstranena. Pristup
"tohle je proste chyba, tak si s tim nejak porad, mily blby
uzivateli..." mi opet navozuje M$-like pristup.
Krom toho - jestli predpokladate, ze kazdy je schopen napsat si sam
patch, tak jste asi z jine planety. Vite, u nas doma se mluvi cesky,
nikoliv v pythonu...

cheers
Matthes