baycom+ax25

bl bl na mavipet.sk
Sobota Říjen 12 14:26:04 CEST 2002

Petr Hrtáň wrote:

>Dobry den,nevi nekdo jak se da rozjet baycom modem na ax25 tak abych mohl pr
>opojit dve PC s WIN.

No keby si to chcel na Linuxe tak ten je schopni to brat ako seriozne
sietove zariadenie.

>Je mi jasne,ze kazde PC bude muset mit router(linuxovz server)
>Dalsi muj problem je jak zkompilovat jadro..to je tema,ktere nechapu.
>Moc dik za vase rady

Pozri si nejake AX25 HOWTO. V principe to je jednoduche zapnit podporu
pre AX25, odhlasit seriovy port (setserial) prihlasit Baycom modem
pridat IP adresu zariadeniu .... (pre prevadzku Packet radia treba
AX25lib+tools)  mam dojem ze pre taketo direct spojenia netreba az budem
mat raz cas (2-3 mesiace) tak to skusim)