RH 8.0 - Apache 2 - PHP

Matthes ornest na mistral.cz
Neděle Říjen 13 16:04:57 CEST 2002

MK> Pokud to myslíte tak, že všechny párové značky jsou povinně párové,
MK> pak ano. Jinak v XML existují i nepárové značky, třeba taková <br/>.
MK> Ale v XHTML 2.0 už má místo ní být párová značka <line>...</line>.

Pro uprasneni - ony jsou parove taky, ale temer jakoukoliv znacku lze
"odescapovat" tim zapisem <znacka />. (Napriklad kdyz generujete xml a
pro nektery tag nejsou data (prazdny sloupec v databazi), muze se to
hodit. Ale samozrejme muzete nechat prazdne misto mezi parem tagu :)
Obecne k tomu problemu s <td> a <tr> tagy - podle specifikace sice
parove byt nemusi, ale netscape tyto neuzavrene tagy ignoroval a
tabulku bud nezobrail vubec nebo spatne. Tuto vlastnost ma i mozilla.
Explorer se s tim vzdy nejak vyporadal. Kazdopadne neni od veci nebyt
v tomto pripade liny a uzavirat vsechny tagy (vcetne <p> apod.), clovek si usetri
takoveto problemy a nervy, nehlede na to, ze to i lepe odpovida filosofii veci
 - to je muj osobni nazor. Kdyz v programu neudelate jeden pitomy strednik,
 compiler taky nebude schovivavy a posle vas nekam ;)

Matthes