OT:Linux Hall na Invexu 2002

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Sobota Říjen 12 21:09:11 CEST 2002

   From: Petr Buzrla <buzrla na awdesign.cz>
   Date: Thu, 10 Oct 2002 13:44:39 +0200

Zdravím,

   > je to trochu off-topic, ale neda mi to, abych touto cestou nepodekoval vsem,
   > kdo se podileli na priprave a organizaci konference Linux Hall 2002.
   >
   > Dnes uz se tam bohuzel nedostanu, ale vcera to bylo opravdu super.

děkuji - všem organizátorům vyřídím. Velmi rád bych poprosil také ostatní
účastníky LinuxHall o stručné hodnocení. Celá koncepce LinuxHall byla tento
rok úplně odlišná od předchozích let a proto bychom velmi uvítali i názory
z druhé strany. Prosím o reakce přímo na můj e-mail, nikoli do konference.
--
Pavel Janík

Use the fundamental control flow constructs.
                  --  The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)