Povzdech [Was: RH 8.0 - Apache 2 - PHP]

Zdenek Kaminski xkaminsk na fi.muni.cz
Neděle Říjen 13 16:07:29 CEST 2002

Dobre odpoledne,

On Sun, 13 Oct 2002, Michal Kubecek wrote:

> Značka <td> (ani <tr>) v HTML povinně párová nikdy nebyla a dodnes
> není, dokonce ani v HTML 4.01 Strict. Povinně párová je až
> v XHTML 1.0. Používal jsem ji jako nepárovou roky a nikdy s tím
> problém nebyl. Ani v Netscapu ani v Mozille.

Hmm, cetl jste muj pripevek. Pisi tam neco o tom, ze to je povinne
parove? Rekl bych, ze pisi, cituji "neni povinne" a pak neco pisi o
doporuceni. Toz nevim...

A to, ze jste s tim problem nemel vy, neznamena, ze s tim nemeli problemy
ostatni.

Ach jo. Proc vetisinou kazdy, kdo nema s necim problemy, pise, ze s tim
NEJSOU problemy. Asi jste pouzival jednoduche tabulky a nijak zvlastni
obsah bunek.

Prominte, jestli jsu nabrouseny. Pred chvili jsem si myslel, ze zvladam
konfiguraci DNS na jednicku a presvedcil jsem se, ze ne vse funguje tak,
jak pise dokumentace (a nemam na mysli zdrojove kody).

Bc. Zdenek Kaminski <xkaminsk at fi.muni.cz>

homepage: http://www.fi.muni.cz/~xkaminsk/
IPv6 router homepage: http://merlot.ics.muni.cz/