VPN a oprava chyb ??

Jaroslav Cibulka jaci na econet.cz
Neděle Říjen 13 20:49:07 CEST 2002

On 11 Oct 2002 at 9:01, fantomas wrote:
> .....Za opravu chyb je ->> zodpovedna 4 vrstva.Teda ak mate
> aplikaciu ktora pouziva TCP, oprava ->> sa kona, ak UDP, oprava sa
> nekona.
>
> -> povidejme to M$ SQL pres  ODBC ;)
>
> Co sem pletiete ODBC ? co to s tym ma spolocne?

treba to ze kvuli ODBC potrebuju mity 100% linku - jak je na lince i
jen par vypadku, ODBC se obcas sviha :((((((((
Proto ta myslenka na poslani vseho pres VPNklu ktera to umi opravovat
(a nebo to umi "rychleji" opravovat:)) a aplikace to vicemene nepozna

BTW: vpnd s vypnutou kompresi a slusne naladeny beha jak delo,
vypadky pres VPNku jsou 0% i kdyz jsem zousel zhorsit linku na na
ztraty cca 15%. Nerikam ze jsem skoncil s resenim a ze tohle je to
nejrozumejsi, ale BEHA to a je to jednoduchy :))

ECOnet - Jaroslav Cibulka
sprava a udrzba poc. siti, internet, kanc. technika...
Americka 49, 301 50 Plzen
tel:  019/7223472  0602/348191
ICO: 69263108   DIC: 138-6907292040