PS2 myš na sériovém portu

Hana Skoumalova Hana.Skoumalova na ff.cuni.cz
Neděle Říjen 13 22:19:57 CEST 2002

Zdenek Burda wrote:

> Dobrý vecer,
> Ta redukce je dodavana s mysi nebo zvlast zakoupena?
> Nektere mysi mi nechodily s redukci, ze pry na to nejsou stavene.

Ta redukce je koupená zvlášť. Teď jsem vyzkoušela myš, ke které ta
redukce původně byla a taky nic. Asi budeme shánět sériovou myšku.

Na tom notebooku je dualboot, tak jsem zkusila přebootovat do Windows a
ty mi nahlásily, že našly nový hardware, myš s kolečkem a že jim mám dát
disketu s ovladačem. Disketa nebyla, takže nevím, jestli by to pod
windowsama chodilo.

Hanka