DVB-S instalace driveru _.

Honza Petrous hop na unibase.cz
Pondělí Říjen 14 08:55:47 CEST 2002

On Ne, 2002-10-13 at 13:23, Zdenek Horak wrote:
> Dobry den,
>
> uz nevim, jak dal. Muze mi prosiim nekdo poradit, jak nainstalovat
> drivery k DVB karte, je to klon siemensu, galaxis. Zkusil jsem snad uz

Chtelo by to presnejsi specifikaci, jelikoz ty "klony" byvaji dost
ruzne :(

A navic to muze byt tzv. "budget" karta, tj. bez MP2 dekoderu ...

> vazne vse, co jsem po netu kde precet, ale nic. Je zmateny, ze je
> takova fura ovladacu, jednou si nekde prectu, ze to s temahle nejde,
> jinde zas pisou, ze to jde jen s nima, ...
>
> Nekdy se mi je neporadi ani kompilovat, jindy mi zas make insmod
> vypsalo hafo chyb, napr. nejaky undefined symbols, ale bylo toho viic.

Po rozbaleni dvb-20020401.tar.bz2 snapshotu: "cd DVB/driver; make"
a pak uz jen "make insmod". Funguje mi to bez problemu. Pouze je
nutne mit distribucni kernel, pripadne pri vlastnim prekladu jadra
nezapomenout na V4L podporu.

> Muzete prosim nekdo debilovi poradit, pokud mozno step-by-step: co kde
> stahnout, jak instalovat, co muze bejt za problem a jak ho vyresit.
> Mam RH 7.3, pripadne RH 8.0, pripadne MDK 8.3.

Sveho casu jsem to popsal zde:

http://www.abclinuxu.cz/hardware/ViewRelation?relationId=8373

/Honza