Tisk CP852

Petr Balas petr-news na balas.cz
Pondělí Říjen 14 08:03:36 CEST 2002

Vaclav Dvorsky wrote:

>  > Netusi nekdo jak v linuxu vytisknout text v CP852 nebo kamenicich (s
>  > ramecky!!!) na tiskarnu, ktera CP852 neumi? Umim prevest text na
>  > kodovani ISO8859-2 a pak vytisknout prez a2ps ale to ramecky
>  > nepreziji :-(
>
> Chtelo by to napsat, co je to za tiskarnu. Pokud umi postscript, je to
> laser, pak by mohla umet jazyk PCL, takze i CP852 - ESC(17U
>
> Pak by se dal pouzit postup uvedeny zde v poznamce:
> http://www.abclinuxu.cz/hardware/ViewRelation?relationId=1599

No je to laserovka QMS PS815. Teoreticky pravd?podobn? umí postscript
ale v praxi po poslání PS souboru pí?e "PROCESSING ..." a zatím jsem
nikdy nevydr?el ?ekat déle ne? p?l hodiny. Na ESC(17U nereaguje. Po
vstupu do menu jsem na?el mo?nost nastavení kódování na ISO2 ale
v praxi to k ni?enu nevedlo. Po nastavení typu na HP LaserJet v CUPS
jsem schopen tisknout ?esky p?ez a2ps ale ráme?ky prost? nefungují.
IMHO by v?e fungovalo, pokud by a2ps um?l CP852 ale to neumí :-(.

Petr Balá?

--
Petr Balas (petr at balas dot cz)