Je novy notebook pro Linux rizikem?

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Pondělí Říjen 14 12:06:39 CEST 2002

> Předem díky za vaše zkušenosti. Mám s tím problémy, protože jen málo
> dodavatelů říká, že podporuje Linux. Všechno je to zakleto do
> spolupráce s
> Windows, jinak to prý neběhá optimálně.

No osobne mam velice spatne zkusenosti s notebooky Acer. Tam je problem
dokonce i s jinou verzi Windows nez dodavanou. Ale zase jsou levne, takze
pokud si verite ... Pokud muzu doporucit, tak velice dobre zkusenosti mam s
Notebooky HP. Provozoval jsem na nich Windows 2000 spolecne s Redhat
Linuxem. Naprosto bez problemu. (vcetne interni zvukovky, sitovky, modemu)

TNX