jadro 2.4.19 + hpt370

Zdenek Kaminski xkaminsk na fi.muni.cz
Pondělí Říjen 14 12:30:16 CEST 2002

On Mon, 14 Oct 2002, Nene wrote:

> dobry den,
>
> narazil jsem na takovou neprijemnou zkusenost - nenabootuje mi jadro 2.4.19
> na me desce abit be6-II s nejakym diskem na radici hpt370. vzdycky to
> vytuhne na partiton check: hde a dal uz nic :-((

Me se na one desce stava UPLNE to same. Myslel jsem, ze mi odesel disk do
vecnych lovist, i kdyz se mi zdalo divne, ze v biosu ho v poho najdu,
dokonce i linux, kdyz prochazi ide zarizeni, tak ho vidi. A pak to chciplo
na onom partiton check: ...

Bc. Zdenek Kaminski <xkaminsk at fi.muni.cz>

homepage: http://www.fi.muni.cz/~xkaminsk/
IPv6 router homepage: http://merlot.ics.muni.cz/