jadro 2.4.19 + hpt370

Jan Naiser tua na quick.cz
Pondělí Říjen 14 12:58:30 CEST 2002

Preji pekny den,

nevim, jestli to pomuze, ale tyto radice mivaji seznam kompatibilnich disku.
Mam pocit, ze je to na strankach vyrobce toho radice, ktera se zobrazuje pri
startu, nikoliv na strankach Abitu. Mel jsem problemy i ve WIN, pri pouziti
hdd seagate urciteho typu, ktery nebyl v seznamu. Po vymene za ibm, ktery
byl v seznamu kompatibilnich hdd uz problem nebyl.

S pozdravem Honza.

"Nene" <nene na wo.cz> píse v diskusním príspevku
news:aoe1hd$dg9$1 na morticia.kit.vslib.cz...