Jak se pripojit pomoci SSH na pocitac schovany na firewallem?

Pavel Hánek hanek na klobouk.fsv.cvut.cz
Pondělí Říjen 14 13:45:31 CEST 2002

Dobrý den,
rád bych se zeptal zda někdo neví jak se připojit na počítač pomocí SSH,
který je schovaný za firewallem.
Nástin konfigurace sítě:
- v lokální síti používáme IP adresy C  třídy
- na internet přistupujeme pomocí brány (IP adresa B třídy) kde je
nainstalovaný firewall
- na serveru (bráně) mám přesměrovaný port č. 8014 na své PC jinak jsou
všechny ostatní porty na serveru zavřené.

Když se zkouším připojit  z lokální sítě na IP C třídy  tak vše funguje,
ale při pokusu o přístup zvenku mi to celkem logicky hlásí, že spojení
nebylo navázáno.

Nevíte prosím Vás někdo jestli je možné a případně jak se při této
konfiguraci připojit?

Za odpověď předem děkuji.

Pavel Hánek