Neplynule prehravani mp3

Daniel F. Hrouzek hrouzek na stratosfera.cz
Pondělí Říjen 14 13:45:41 CEST 2002

zravicko,

> na mem pocitaci (Celron 466,256MB RAM, 40GB 5200 WD, zvuk - Yamaha)
> se pri otevreni nabidky, otevreni noveho okna, tez pri jeho
> maximalizaci a minimalizaci zadrhava prehravani skladeb ve formatu
> mp3.Zadrhavani je sice kratke, ale velmi neprijemne. K prehravani
> pouzivam Noatun nebo XMMS (oba pusobi stejne problemy).

ono bude spis dulezite, jakou mate graficko kartu. cili:
jakou mate grafickou kartu? :-)

s pozdravem

--
daniel f. hrouzek
programator stratosfera on-line

[:: email :: hrouzek na stratosfera.cz ::]
[:: icq :: 77845458 ::]
[:: www :: taverna.cz ::]

[:: je to zas*ane velky a porad mi to tuhne.... windows 2000! ::]