Upgrade PC - motherboard, disk

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Pondělí Říjen 14 15:34:09 CEST 2002

> Doporucili byste spis
> MB Microstar Intel 645 Ultra P4 2,2GHz SiS 645 socket 478,
> DDR333 ATA100, 5x PCI, 1x AGP, 3x DIMM DDR , 4x USB, audio
>
> nebo
> MB Microstar Intel 845E MAX, P4 sock. 478 DDR, FSB 400/533,
> ATA100,6x PCI,1x AGP,2x DDR,USB 4x 1.1/,4x 2.0, audio AC97

Asi tak pred 2 roky jsem kompletne presel na AMD, takze co je u Intelu dobre
asi neporadim. Ale IMHO bude oboje priblizne na stejen urovni. Vetsinou
pokud hledam info o motherboardech, tak nejlepsi zdroje jsou:
http://www.tomshardware.com/
a nebo
http://www.anandtech.com/

Zkuste si tam najit zminene desky a uvidite.

> Chci to provozovat s Celeronem 1.7GB.
> Dalsi problem je disk - chtel bych spolehlivy (kdo ne? :-)) a tichy.
> Bude vyhovovat Western Digital? Staci 5400 ot. nebo mam jit do 7200?

No osobne bych se vubec na 5400 otackovy nedival a bral bych radsi IBM. Ale
ono to dneska bude nejspis vsechno na jedno brdo. Akorat Maxtor jsou tusim o
neco rychlejsi, ale zase hlucnejsi.

TNX