Swap pro FW, Proxy

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Pondělí Říjen 14 11:33:43 CEST 2002

| Odesílatel: Peter Surda <shurdeek na panorama.sth.ac.at>
| Pocitac by mohol zmrznut popripade by mohli spadnut sluzby, napr.
spominany
| squid. Ono sa moc presne neda ovladat, kolko si squid naalokuje pamati.

Da, v konfiguraku. Ja mu dal 1MB (ano, čtete správně, přes takový šrot 486
naše firma jede do inetu a není to zrovna moc poznat) prorože stroj má jen
16MB a jede tam navíc pound, apache a když tam jdu přes ssh tam měl swap
6MB (teď má 2, ale to jsem dost krouhnul i apache). No a i pak jsem v topu
viděl, že squid má 68% paměti.

Zdraví JL.