Swap pro FW, Proxy

Pondělí Říjen 14 21:37:04 CEST 2002

On Mon, Oct 14, 2002 at 08:46:55PM +0200, Michal Kubecek wrote:
> Dokonce přímo v tom konfiguračním souboru je výslovně napsáno, že
> to není celková velikost paměti, kterou squid zabere. A že obvykle
> zabere dvoj- až trojnásobek.
Presne toto som povodne chcel povedat (citujem "Ono sa moc presne neda
ovladat, kolko si squid naalokuje pamati."), a az ked som to odoslal som si
spomenul ze som zabudol povedat, ze je to v konfigu popisane.

Teda este raz to zopakujem: Swap je tam potreba preto, lebo minimalne u squida
nemozes ovplyvnit, kolko pamate bude potrebovat, a ked jej bude mat malo, mozu
crashnut aplikacie alebo aj cely comp. A hlavne na takom relativne slabom
hardwari je to vyslovene riziko.

>                                                    Michal Kubeček
Bye,

      ...and that is how we know the Earth to be banana-shaped.