neco misto MS exchange - phpGroupWare

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Úterý Říjen 15 08:43:40 CEST 2002

Dne út 15. říjen 2002 08:37 jste napsal(a):
> [...]

Ja mam velmi dobre zkusenosti s phpGroupWare. (Pouzivam verzi 0.9.12, posledni
verze 0.9.14 je nejaka divna).

Jedeme v tom cela firma (cca 30 lidi), planujeme pres to auta, ucebnu a nejake
dalsi veci a je to super.

Leda jsem neprisel na to jak ho prinutit aby neposilal strnaku s hlavickou
ISO8859-1 ale 2. Nevite nekdo kde je to ukryto?

S pozdravem

--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo
Melzer s.r.o.
zapadlo na melzer.cz
"Černé díry jsou tam, kde Bůh dělil nulou"
	-- Steven Wright one Liners