Budou problemy s touto sestavou?

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Úterý Říjen 15 09:04:38 CEST 2002

>  Tam je chipset VIA KT133A ? Pokud ano doporucuji udelat velky
>  oblouk a zapomenout uplne na firmu VIA. _Dobre_ se podivejte na
>  internetu (treba google) na vas cipset a slovo "problems".
>  S Duronem a ASUS deskou s KT133 jsem pred pul rokem stavel levne
>  PC a byly tam velke problemy (WIN98) s ZIPkou a i po aplikaci
>  nejakeho patche je to sice lepsi, ale ten pocitac je do dnes
>  "nejaky divny".

??? Mel jsem ve firme asi 20 PC s deskou Asus a procesorem Duron. Zadny
problem jsem nezaznamenal, takze to asi bylo spis tou zipkou. Doma mam
taktez Asus s KT133 a Athlonem a jede naprosto bez problemu. Ve skole, o
kterou se staram, je dalsich asi 20 PC s Atholnem XP a deskama Asus KT333 U.
Na vsech je Redhat 7.3, na serveru je Asus KT333 RUF. Problemy byly vzdy,
ale nebyl problem je vyresit.

TNX