Pak otazek o routeru

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Úterý Říjen 15 11:07:21 CEST 2002

Ten stroj to v pohode zvladne.

Smysl pouzivat disketovou distribuci ma, nebot disketa (nebo CD) jsou
read-only media. Takze takovy pronikavec vam tam mnoho skody nenadela.

Uz nekolik let (to snad neni pravda, to uz jsou 3 roky!) tak provozujeme na
starickem LRP 2.9.3 DNS verejny server (driv to jeste routovalo a shapovalo
4 site, no dneska uz jenom DNS), prave kvuli tomu, ze floppy ma zakazany
zapis. At si to nekdo hackne, stejne to ma hlidaciho psa, takze se v
pripade nutnosti (tj kdyz ho nekdo uplne sejme) se sam rebootne. Ta
minuta-2 nedostupnosti za tyden se prezit da, co na to
linuxove-bezpecnostni obec?

Zdravi JL.

Odesílatel: Tibor Pittich <Tibor.Pittich na phuture.sk>
Dňa 15. okt 2002 o 07:30, Jakub Maa01 Jirků napísal(a):
> 2) Ma smysl pouzivat nejakou zvlastni distribuci (nejakou disketovou,
> etc), kdyz tam budou jenom jednoducha pravidla a ten stroj ma 3 gb
> disk?

preco uvazujes o disketovej distribucii ked mas v masine disk? ak ma byt
router a zrejme aj firewall prijemny na spravovanie asi pouzit daku
distribuciu na disk a nie disketovu..