notebook+ext3+lilo

Pavel Urban urbanp na mlp.cz
Úterý Říjen 15 11:42:54 CEST 2002

Zdravim,

mam notebook Dell Latitude, na nem W2k a RedHata 7.3. Nainstalovano
nekam dost daleko na disku, na jednu partition s ext3. V okamziku, kdy
se pokusim nahrat na tuhle partition novy bootsektor, tak mi system
zarve 'Unexpected dirty bugger encountered at do_get_write_access:597
(03:06 blocknr 0)'. Vsechno jinak funguje bez problemu.

Podle meho nazoru lilo zkusi zapsat data a pohada se se zurnalovacim
demonem od ext3. Proc to ale dela? Muze mi to nekdo vyjasnit?

lilo verze 21.4.4-14, zbytek systemu RH 7.3 se vsemi updaty.

Pavel Urban (pavel.urban na hq.iol.cz)
IOL system disaster
Internet OnLine, www.iol.cz
    Vegetables should not operate electronic equipment.
           Computer Stupidities, http://rinkworks.com/stupid/