Jednodisketova distribuce [Was: Pak otazek o routeru]

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Úterý Říjen 15 13:08:47 CEST 2002

Admin, kteremu je jedno, ze na jeho routeru ci DNS serveru ma nekdo roota,
protoze stejne nic nemuze zapsat na tu disketu, ze ktere to bezi, je podle
me dost podezrely ...

Napada me 1000+1 moznosti, jak by se ten root dal zuzitkovat.

-- Honza Houstek