CD-RW Teac 540E na IDE/ATAPI pod RH 8

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Úterý Říjen 15 14:04:15 CEST 2002

No IMHO Redhat pozna vypalovacku (aspon 7.3 urcite) a doplni si parametry
jadra do grub.conf. (Predpokladam pouziti grub, protoze je v RH defaultni)
No a pak vam staci nejaky vhodny program - napriklad v KDE je koncd a muzete
palit. Pokud kompilujete vlastni kernel, tak nezpomente v jadre nastavit
ide-scsi podporu, generic scsi, scsi-cdrom. Pokud z te vypalovacky budete
chtit i cist, tak misto /dev/cdrom pouzijte pri mountovani /dev/scd0.

TNX