padani - Open Office 1.01 na MDK9.0 pod KDE

Ivan Bibr bibri na mandrake.cz
Úterý Říjen 15 16:06:31 CEST 2002

On 14 Oct 2002, Jiří Chomát wrote:

> Asi jsem to nepopsal zcela spravne... omlouvam se.
> Spadne cely Xserver, ktery hned zase nabehne do prihlasivaci obrazovky.
> Kde najdu nejaky log s tim co se stalo ?
> JCh

 Nedela to nahodou pri zmene fontu v OO? Jaky pouzivate OO - ten z
distribuce nebo 1.0.1 CZ zverejnenou nedavno?

S pozdravem

			Ivan Bíbr

--
  Mgr. Ivan Bíbr                        bibri (at) mandrake.cz
  					http://www.mandrake.cz

:wq