Dignostika 3Com Switche

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Říjen 15 18:25:30 CEST 2002

Turoň Ivo Ing. wrote:
: Vi nekdo o nejakem moznosti jak nakonfigurovat MRTG
: aby delalo kompletnejsi diagnostiku nez jen IN/OUT byty
: pro 3Com Switche (bez toho abych nekde pracne hledal
: vsechny kody pro smtp hlasky).
: Jde mi treba o pocty chybnych paketu, rozlozeni poctu paketu
: dle velikosti .... no proste co vleze a pak bych si vybral.

	chybne packety (jakoz i dalsi statistiky) jsou
v podstromu "interfaces" - zkuste "snmpwalk vas_switch komunita interfaces".
Pokud se tyka rozlozeni podle velikosti, nejsem si jisty ze to nekdo umi.
Na dokumentaci MIBu pro vas switch se budete muset podivat tak jako tak.

	Teda ne ze by tenhle dotaz souvisel s Linuxem.

-Y.

|-- If you start doing things because you hate others and want to screw  --|
|-- them over the end result is bad.   --Linus Torvalds to the BBC News  --|