niečo medzi pppd a internetovou aplikáciu

OldFrog oldfrog na volny.cz
Úterý Říjen 15 19:35:58 CEST 2002

Valašik Juraj wrote:

>Z vašich príspevkov, za ktoré ďakujem, som to nasledovne zhrnul :
>
>(...)
>Potom som skúsil pripojenie s Mozillou a Konquerorom a všetko prefektne
>behalo.
>Lenže po reštartovaní počítača bolo všetko v pôvodnom stave a tak som tú
>procedúru zopakoval a fungovalo to znovu. Predpokladám že ešte bude treba
>upraviť niektorý konfiguračný súbor aby sa to "default route" nastavilo pri
>štarte systému správne. Preto by som vás ešte v tejto veci naposledy
>požiadal o pomoc kde a ako to skonfigurovať.

Pokud trvate na soucasnem nastaveni site, bude
nejsnazsi pridat do souboru /etc/ppp/options radky

defaultroute
replacedefaultroute

To same lze nastavit ale i mnoha jinymi moznostmi,
pokud pouzivate kppp, lze to tam nekde zaskrtnout.
Z /etc/ppp/options by se mela nacist implicitni hodnota,
kterou muze kppp zmenit - alespon predpokladam,
ze to takto funguje.

Zkuste tedy toto zmenit v souboru 'options' a uvidime.

OldFrog.