SiS 6326

Michal VOJTA michal.vojta na iol.cz
Úterý Říjen 15 20:06:04 CEST 2002

Ahoj,
jsem v Linuxu uplnej kojenec, prave se pokousim instalovat RedHat 6.2, jinou
distribuci nemam.
Vsechno je v pohode, jenom nemuzu rozchodit lepsi rozliseni nez 640x480.
Zkousel jsem pouzit Xconfigurator a XF86Setup, bohuzel, kartu mi spravne
nadetekuje, nicmene mi misto mych 8MB pameti dovoli pouzit jen 1MB, pokud
dam jinou velikost videoRAM, zbyde mi jen Ctrl-Alt-Bksp. S tim logicky uz
nic jineho nez tohle mizerne rozliseni nenahodim. Probrouzdal jsem linux.cz,
ABCLinuxu.cz a RedHat.com a jeste par dalsich.
Mam tuhle kartu vyhodit, nebo je na to nejaky figl?
Michal VOJTA

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.