nahrada za bind

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Středa Říjen 16 00:23:20 CEST 2002

On Wed, Oct 16, 2002 at 01:06:56AM +0200, Marcel Kopecky wrote:
> zdravim,
> hladam nejaku rozumnu nahradu za bind.
> Moje poziadavky su jednoduche v podstate
> 	-rychlost
> 	-nizsie zatazenie systemov
> 	-staci optimalizacia na 1 procesor
> 	-bezpecnost !!! VELMI DOLEZITE !!!
> 	-optimalizacia na vacsi pocet zaznamov ( viac ako 1000 )
> 	-pomohla by aj nejaka logicka syntaxa zaznamov (v tomto sa mi bind celkom paci )

Nedávno jsem se doslechl o projektu NSD (http://www.nlnetlabs.nl/nsd/).
Funguje to jen pro autoritativní odpovědi, ale jinak to vypadá zajímavě
(nezkoušel jsem ho). Údajně to chtějí v dohledné době nasadit na jeden
z kořenových nameserverů, takže požadavky na rychlost a bezpečnost jsou
nejspíš splněny.

                                                        Michal Kubeček