neco misto MS exchange

Vaclav Dvorsky hufhendr na sendmail.cz
Středa Říjen 16 01:37:16 CEST 2002

Kocourek Lukas wrote:

 > co treba Lotus Domino ? Zda ze se to je vice nez jenom nahrada MS
 > Exchange ;-) ovsem je treba se pripravit na zhruba stejne $$$ jako za
 > Exchange...

Myslim, ze je to lepsi nez Exchange. Stoji sice nejake penize, ale pokud
bychom pouzili Exchange, museli bychom take platit. Takze v tomto ohledu
to vychazi 1:1.
Pro Lotus hovori dobra technicka podpora; kdyz jsem se o to zajimal,
nabidli mi u IBM, ze prijede jejich clovek, nainstaluje (i na Linux)
zkusebni verzi, vysvetli, predvede. To je, myslim si, velmi privetivy
pristup k zakaznikovi.

--
Vaclav Dvorsky
http://hufhendr.spok.cz